زیست شناسی
زیست شناسی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  زیست شتاسی و آدرس zist.shfadaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
  منابع سرشار از ویتامین ها در تهیه نان دور ریخته می شوند

 

منابع سرشار از ویتامین ها از جمله سبوس های نان دور ریخته می شوند.

به گزارش وب دا، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي ايلام ضمن بیان این مطلب گفت: تغییر شیوه زندگی همراه با تغییر و شیوع بیماری ها در جامعه بوده است و امروزه نيز بر اساس اين تغييرات نابهنگام، بسياري از بیماری های غیر واگیر در جامعه اثرات منفي خود را بر جاي گذاشته اند.

دکتر رسول دشتی ابراز کرد: در بررسی های انجام گرفته بیشتر بیماری ها ارتباط مستقیم با امنیت غذایی، رژیم های غذایی و شیوه زندگی دارد كه در پاره اي از اوقات براي انسان بسيار گران تمام شده و سلامتي وي را به خطر انداخته است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي ايلام با اشاره به اين كه انسان بر اساس نیاز خود به مواد غذایی ضروری نیاز دارد، خاطرنشان ساخت: امروزه نان که عمده مواد غذایی است  زیاد استفاده می شود و ویتامین ها و املاحی که در پوسته گندم و نهايتا نان توليدي از آن وجود دارد، باعث جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری هاست كه متاسفانه در شرايط كنوني اين منابع سرشار از ويتامين ها دور ریخته می شوند.

دکتر دشتی تصريح كرد: باید برنامه هایی در ارتباط با تأثیر مثبت در این زمینه داشت و تمام دست اندركاران در زمينه تغيير مصرف نان از سفيد به سبوس دار باید با هم همکاری کنند تا بدون افزایش قیمت، نان سبوس دار در اختیار مردم قرار داده و فرهنگ مصرف آن در جامعه نهادينه شود./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 7:1 بعد از ظهر ] [ فدائی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

***این وبلاگ شامل جدیدترین مطالب علمی ,آموزشی,دانشگاهی ودرسی می باشد که علاوه بر همکاران ,دانش آموزان ودانشجویان می تواند برای سایر افراد نیز مفید واقع شود. ***
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 197592
تعداد مطالب : 253
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


تماس با ما

استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

ابزار پرش به بالا


  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •